Kedves Kolléga!
A PNH IT csapata az otthoni munkavégzésed alatt is rendelkezésedre áll. Ha problémád akad, kérlek hívd a +36 94 593 970 telefonszámot.
Mobil elérhetőségeink:
Berki Tamás: +36 70 505 7937
Borcsek Márk : +36 30 562 0159
A leveleidet otthonról az alábbi webes felületen el tudod érni:
Használatánál kérjük, tartsd be, amit a bevezető IT oktatáson elmondtunk (ne fusson egyéb program a gépen, legyen friss vírusirtó a gépeden, miután befejezted a levelek feldolgozását, lépj ki a webes levelezőből a nevedre kattintva/kijelentkezés gombra kattintva).
Az OWA webes levelező rövid leírása az alábbi linkről tölthető le:
Ahhoz, hogy távolról segíteni tudjunk neked a saját, otthoni számítógépeden, kérjük, az alábbi képre kattintva töltsd le a TeamViewer Quick Support programot, amelynek segítségével rá tudunk jelentkezni az otthoni gépedre, és távolról fogunk tudni segíteni.
Letöltés után kérjük, futtasd le a programot, ha rendszergazdai engedélyt kér, kattints az Igen/Ja gombra.
A TeaViewer QucikSupport indítása előtt egyeztess az IT-val (e-mail vagy telefon).
Amikor az IT rácsatlakozik a gépedre, el kell fogadnod a csatlakozási kérelmet, kérjük, kattints a bal oldalni Engedélyezés/Zulassen gombra:
Ha a későbbiekben ismét távsegítségre van szükséged, már nem kell újra letöltened a programot, a Letöltések mappádban meg fogod találni, TeamViewerQS_PNH néven, és az asztalodra is kikerült egy PNH Support parancsikon, amiről el tudod indítani a későbbiekben a programot.
A céges hálózatba lépéshez VPN kapcsolat szükséges, melynek leírását az alábbi dokumentumban találod:
Közreműködésedet köszönjük!
A PNH IT csapata.