PNH Kft.

Home office segédlet

Kedves Kolléga!

 

A PNH IT csapata az otthoni munkavégzésed alatt is rendelkezésedre áll.

Ha problémád akad, e-mailben vagy telefonon is jelezheted.

 

A leveleidet otthonról az alábbi webes felületen el tudod érni:

https://outlook.office.com

Használatánál kérjük, tartsd be, amit a bevezető IT oktatáson elmondtunk (ne fusson egyéb program a gépen, legyen friss vírusirtó a gépeden, miután befejezted a levelek feldolgozását, lépj ki a webes levelezőből a nevedre kattintva/kijelentkezés gombra kattintva).

 

 

Ahhoz, hogy távolról segíteni tudjunk neked a saját, otthoni számítógépeden, kérjük, az alábbi képre kattintva töltsd le a TeamViewer Quick Support programot, amelynek segítségével rá tudunk jelentkezni az otthoni gépedre, és távolról fogunk tudni segíteni.

Letöltés után kérjük, futtasd le a programot, ha rendszergazdai engedélyt kér, kattints az Igen/Ja gombra.

A TeaViewer QucikSupport indítása előtt egyeztess az IT-val (e-mail vagy telefon).

Amikor az IT rácsatlakozik a gépedre, el kell fogadnod a csatlakozási kérelmet, kérjük, kattints a bal oldalni Engedélyezés/Zulassen gombra:

 

 

Ha a későbbiekben ismét távsegítségre van szükséged, már nem kell újra letöltened a programot, a Letöltések mappádban meg fogod találni, TeamViewerQS_PNH néven, és az asztalodra is kikerült egy PNH Support parancsikon, amiről el tudod indítani a későbbiekben a programot.

 

A céges hálózatba lépéshez VPN kapcsolat szükséges, melynek leírását az alábbi dokumentumban találod:

 

 

Közreműködésedet köszönjük!

A PNH IT csapata.